\

ÚvodO INSIAAktualityINSIA nadeľuje svojim maklérom ďalšiu technologickú „vychytávku“!

INSIA nadeľuje svojim maklérom ďalšiu technologickú „vychytávku“!

10. December 2014 | Rubriky: Aktuality

Poisťovací a finanční poradcovia INSIA dostanú tento rok pod stromček skvelý darček.

Spoločnosť INSIA sa popri vývoji svojho softvéru, určeného špeciálne pre potreby poisťovacích poradcov a finančných sprostredkovateľov, venuje aj vývoju technológií, ktoré nie sú až tak známe. Jedna z tých zaujímavých bola predstavená na každoročnej odbornej konferencii INSIAFEST 2014 a práve teraz ju INSIA dala k dispozícii všetkým členom siete.

Vývojový tím vždy pracuje na viacerých úlohách a časť svojej kapacity má vyhradenú na špeciálne "tajné" projekty, ktoré pomáhajú spoločnosti držať si popredné miesto v technologických inováciách. Aj vďaka týmto projektom môžu členovia siete INSIA využívať technológiu INSIA ID, ktorá umožní prihlásiť sa do všetkých aplikácií jedným heslom. Nemusia si tak pamätať rôzne heslá alebo si ich písať na lístočky a lepiť na monitor .

Jednou z tých náročnejších úloh bolo vytvorenie špeciálnej aplikácie pre telefóny Android, ktorá sprostredkovateľom umožní zobraziť meno volajúceho, aj keď ho nemá uložené priamo v telefóne. Aplikácia YETI disponuje zdieľanou databázou kontaktov, ktorú tvoria tisíce členov siete a tak môžeme prichádzajúci hovor rýchlo porovnať a zobraziť, kto poradcovi práve volá. Špeciálnou možnosťou je uložiť si k hovoru poznámku, ktorá sa automaticky prenesie do systému YETI. Poradca tak má informáciu na jednom mieste, priamo na karte klienta. Aby toho nebolo málo, dopredu naplánovaný hovor môže byť automaticky pripomenutý v nastavený deň. Ak sa teda v priebehu hovoru s klientom poradca dohodne na ďalšom zavolaní za týždeň a nastaví si dátum, YETI mu následne hovor sám pripomenie priamo v telefóne a umožní rovno klientovi zavolať.

Bezpečnosť a súkromie našich členov sú pre nás dôležité a preto nie je žiadny z hovorov automaticky ukladaný. O tom, čo sa do YETI uloží, rozhodne poradca sám, žiadny z jeho odchádzajúcich ani prichádzajúcich hovorov v YETI, ani nikde inde, nie je možné automaticky nájsť.

Sme presvedčení, že táto nová funkcia pomôže členom siete INSIA ešte lepšie „držať“ slovo dané klientom aj obchodným partnerom a prispeje tak ku kvalitným službám a ďalšiemu rastu ich obchodov.

Zdieľajte článok

Sledujte INSIA na sociálnych sieťach

Facebook LinkedIn

Zaujímavé informácie zo sveta poistenia

ibnlnor

Maklér vo vašom okolí

Užitočný adresár poisťovní

pojistovny banner web

Spolupráca

Ak máte záujem o spoluprácu, dajte nám o sebe vedieť.

Viac