ÚvodSpoluprácaINSIA BROKER newsMatúš Papež: To, čo bolo pre mňa férové hneď na začiatku, boli provízie
Matúš Papež: To, čo bolo pre mňa férové hneď na začiatku, boli provízie
12. Februára 2024 | Rubriky: INSIA BROKER news
Matúš Papež pôsobí v poisťovníctve od roku 2017. Po návrate zo zahraničia pracoval pre konkrétnu poisťovňu. V roku 2022 sa stal členom siete INSIA. Po uplynutí jedného roka sme sa rozhodli vyspovedať Matúša, aby nám prezradil, či jeho rozhodnutie prejsť do našej spoločnosti bolo správne.
Prečo ste sa rozhodli pre zmenu spoločnosti?
Rád vykonávam všetky úlohy prostredníctvom telefónu a notebooku, a preto som sa rozhodol presunúť viac do digitálneho sveta. Cieľom bolo preniesť všetky procesy a zrýchliť poskytovanie služieb svojim klientom. Hovorí sa že, mladí ľudia majú radi počítače, systémy a podobne, a preto som si hľadal spoločnosť, kde bude menej papierových vecí v porovnaní s mojou predchádzajúcou skúsenosťou. Ďalším dôvodom bolo to, že už som nechcel pracovať v rámci MLM systému a chcel som si budovať niečo vlastné.

Ako ste našli spoločnosť INSIA?
Pozeral som sa na viacero maklérskych spoločností. Vyberal som si spoločnosti cez internet a skúmal, aké majú systémy. Narazil som na stránku insia.sk, kde som vyplnil formulár, a následne ma kontaktoval manažér rozvoja siete. Po tom, ako sa ozval, sme sa stretli, vysvetlil mi všetko a bolo rozhodnuté. To, čo bolo pre mňa férové hneď na začiatku, boli provízie. Vedel som si ich ihneď porovnať. Vyplnil som provízny formulár, kde mi bol zaslaný výpočet toho, čo by som dostal za svoju prácu v reálnom čase. INSIA nič neskrývala, všetko bolo čisté, a dopredu mi ukázala. Ukázali mi, aké budú moje provízie a rozhodnúť som sa mohol sám.
Aké vnímate výhody v INSIA?
- Automatizovaný systém, ktorý INSIA využíva, mi uľahčuje veľa práce. Napríklad: nemusím si pamätať každé obyčajné blahoželanie klientovi na narodeniny, pretože systém to urobí za mňa. Tiež ma sám upozorní, keď končí ktorá zmluva. Toto je obrovská výhoda, pretože nemusím manuálne filtrovať a dohľadávať termíny, systém ma automaticky upozorní.
- Videokampaň, vďaka ktorej klienti lepšie pochopili podstatu svojho poistenia a to, čo majú zabezpečené. Systém vytvorí kvalitné a atraktívne video, ktoré klientom vysvetlí obsah ich poistenia. Myslel som si, že si to nikto nepozrie, ale bolo milým prekvapením, že si to všetci klienti pozreli. Ich reakcie boli veľmi pozitívne.
- Výročné e-maily boli veľmi pozitívne. Po obdržaní týchto e-mailov ma klienti sami kontaktovali, aby sme spoločne porovnali, prepočítali alebo prípadne zvýšili poistnú sumu, aby bola pre nich adekvátna. Systém automaticky upozornil klientov, a oni sa sami ozvali, keď sa blížil termín konca zmluvy s požiadavkou na aktualizáciu. Táto iniciatíva priniesla nový obchod a záujem od klientov.
- Videoknižnica je jednoduchá a prehľadná. Maklér musí pochopiť, že pracuje sám na sebe a musí byť dobrý samouk. Ak chce byť v oblasti poistenia úspešný, musí si veci precvičiť večer, naštudovať ich. Je výhoda, že nemusím chodiť na žiadne školenia a že si môžem večer v kľude v posteli pozrieť to, čo potrebujem.
- SMS kampaň bola pre mňa super, keď som prešiel do INSIA. Obával som sa, že po zmene stratím kontakt s mojimi klientmi. Výhodou bolo, že som jednoducho vytiahol celý telefónny zoznam mojich klientov, naplánoval SMS kampaň a automaticky sa všetci moji klienti dozvedeli, čo robím a ako im môžem pomôcť. Nemal by som čas poslať samostatne každému jednu SMS, v tom mi veľmi pomohol systém, ktorý to automaticky poslal všetkým v mojom mene.
Motivoval Vás Matúš stať sa členom spoločnosti INSIA? Neváhajte nás kontaktovať.
KONTAKTUJTE NÁS!
Späť |
Hore |
Tlač
Sledujte INSIA na sociálnych sieťach