ÚvodSpoluprácaINSIA BROKER newsNaši makléri majú ďalšiu automatizovanú výhodu
6. December 2023 | Rubriky: INSIA BROKER news
Dá sa klientom zábavnou a odľahčenou formou priblížiť pomerne nezáživnú a zložitú tému poistenia majetku? My v INSIA veríme, že áno.
Preto sme našu automatizáciu a personalizáciu posunuli o krok vpred a spustili sme ďalší filmový trhák: E-mailovú video kampaň na poistenie majetku. Všetko sa začalo pred viac ako 3 rokmi videom na autopoistenie. Teraz sa dej presunul z ciest priamo do obývačiek našich klientov a je nabitý jedinečnými prvkami personalizácie. Posúdte sami, či by sa to páčilo aj vašim klientom...
Naši marketingoví a IT guru na tom pracovali takmer trištvrte roka 2023. Výsledkom je vysoko personalizované video, ktorým naši makléri automatizovane a vo svojom mene oslovujú klientov, ktorí majú v INSIA poistené auto, ale nie majetok. Táto kampaň je súčasťou našej stratégie komplexnej starostlivosti o klienta, upozorňovania na aktualizáciu zmlúv, poistných rizík a ochranu pred podpoistením.
Nové video prináša množstvo revolučných noviniek, najmä prácu s hlasovým komentárom, tzv. voice-over. Makléri INSIA sprevádzajú svojich klientov videom. Preto majú možnosť výberu, či budú svojim klientom vykať alebo tykať. A, samozrejme, rozlišujeme aj mužský a ženský hlas podľa toho, či je maklérom klienta muž alebo žena. Jednoducho povedané, v INSIA si maklér môže u každého svojho klienta nastaviť individuálnu formu komunikácie.
"Video je skutočne hlboko personalizované, až do takej miery, že doteraz nikto na trhu nič podobné nevytvoril! Meno a adresa klienta sa v ňom objavujú a zaznejú niekoľkokrát, a to v rôznych situáciách. Nechýba ani logo a názov poisťovne, v ktorej má klient poistené vozidlo, registračná značka či logo auta. Samozrejmosťou je oslovenie klienta krstným menom a nastavenie formy vykania/tykania. Každé video je teda iné, presne "ušité" na mieru každému klientovi, a navyše kopíruje jedinečnosť vzťahu medzi klientom a maklérom," okomentoval túto novinku Ivan Špirakus, generálny riaditeľ INSIA.
Kľúčovým prvkom stratégie INSIA je zákaznícka skúsenosť klienta, teda súbor všetkých možných "zážitkov," ktoré klient zažíva s maklérom v INSIA. Tieto zážitky môžu zahrňovať osobné stretnutia niekde v kaviarni, návštevy kancelárie INSIA alebo návštevy klienta, telefónne hovory, tradičné listy, až po e-maily. Zážitky sú spojené s emóciami, a emócie tvoria základ vzťahov.
Naša prvá skúsenosť s videami nám jasne ukázala, že klienti ich obľubujú. Dokonca vieme, že úroveň sledovateľnosti našich videí je viac ako 90 %. S hrdosťou môžeme povedať, že naše video kampane sú na trhu úplne unikátne. Žiadna iná spoločnosť zatiaľ nepredstavila niečo podobné.
Chcete vedieť presne, ako to u nás funguje?